Пошуковий запит: (<.>A=Качалова Т$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 12
Представлено документи з 1 до 12
|
1. |
Качалова Т. В. Формування мовно-комунікативної компетентності майбутніх соціальних педагогів у процесі вивчення "Основ красномовства" [Електронний ресурс] / Т. В. Качалова, Г. М. Вакуленко. // Наукові записки [Ніжинського державного університету ім. Миколи Гоголя]. Сер. : Психолого-педагогічні науки. - 2012. - № 6. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzspp_2012_6_18
|
2. |
Качалова Т. Г. Історико-дидактичний аналіз становлення проблеми формування соціальної компетентності студентів педагогічних університетів [Електронний ресурс] / Т. Г. Качалова // Наукові записки кафедри педагогіки. - 2013. - Вип. 31. - С. 97-103. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzkp_2013_31_16
|
3. |
Качалова Т. Г. Педагогічні умови формування соціальної компетентності студентів педагогічних університетів у процесі навчання гуманітарних дисциплін [Електронний ресурс] / Т. Г. Качалова // Наукові праці [Чорноморського державного університету імені Петра Могили комплексу "Києво-Могилянська академія"]. Серія : Педагогіка. - 2014. - Т. 246, Вип. 234. - С. 26-29. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npchduped_2014_246_234_6
|
4. |
Качалова Т. В. Реалізація принципів партнерської взаємодії в студентському форумі-театрі [Електронний ресурс] / Т. В. Качалова // Наукові записки [Ніжинського державного університету ім. Миколи Гоголя]. Психолого-педагогічні науки. - 2016. - № 1. - С. 124-127. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzspp_2016_1_24
|
5. |
Качалова Т. В. Теоретичні засади проблеми формування комунікативної компетентності особистості [Електронний ресурс] / Т. В. Качалова, Л. М. Павлюк // Наукові записки Національного університету "Острозька академія". Серія : Філологічна. - 2015. - Вип. 52. - С. 128-130. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nznuoaf_2015_52_45
|
6. |
Качалова Т. Г. Структурно-функціональні компоненти дидактичної моделі формування соціальної компетентності студентів [Електронний ресурс] / Т. Г. Качалова // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2014. - Вип. 43. - С. 186-189. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2014_43_37
|
7. |
Качалова Т. В. Формування інклюзивної культури закладу вищої освіти [Електронний ресурс] / Т. В. Качалова // Наукові записки [Ніжинського державного університету ім. Миколи Гоголя]. Психолого-педагогічні науки. - 2018. - № 3. - С. 35-44. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzspp_2018_3_8
|
8. |
Качалова Т. В. Упровадження європейських інклюзивних цінностей і принципів у освітнє середовище закладу вищої освіти [Електронний ресурс] / Т. В. Качалова, Т. В. Черненко // Збірник наукових праць Хмельницького інституту соціальних технологій Університету "Україна". - 2019. - № 17. - С. 65-69. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Znpkhist_2019_17_18
|
9. |
Качалова Т. Є. Правові основи міжнародного співробітництва МВС та ENFSI [Електронний ресурс] / Т. Є. Качалова // Молодий вчений. - 2020. - № 11(2). - С. 302-306. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2020_11(2)__41
|
10. |
Качалова Т. Г. Концептуальні основи проблеми формування соціальної активності студентів (дидактичний аспект) [Електронний ресурс] / Т. Г. Качалова // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2012. - Вип. 34. - С. 55-62. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2012_34_10 На основі аналізу досліджень філософської, психолого-педагогічної літератури уточнено поняття «соціалізація», «соціальна активність». Окреслено коло теоретичних проблем щодо формування соціальної активності студентів. Визначено роль соціуму у формуванні активної соціальної позиції особистості. Наголошено на пізнавальному інтересі та його ролі у формуванні активної життєвої позиції студентів. Запропоновано переорієнтувати зміст гуманітарних дисциплін у ВНЗ на такий, який би забезпечував максимально можливі умови для формування активної соціальної позиції студентів.На основе анализа исследования философской, психолого-педагогической литературы уточнено понятие «социализация», «социальная активность». Очерчен круг теоретических проблем по формированию социальной активности студентов. Определена роль социума в формировании активной социальной позиции личности. Уделено особое внимание познавательному интересу и его роли в формировании активной жизненной позиции студентов. Предложено переориентировать содержание гуманитарных дисциплин в ВУЗ на такой, который обеспечивал бы максимально возможные условия для формирования активной социальной позиции студентов.Based on the analysis of philosophical, psychological and educational studies, the concepts of “socialization” and “social activity” are clarified. Range of theoretical problems in forming students’ social activity is defined. The role of society in forming active social position is specified. Special attention is paid to the cognitive interest and its role in forming students’ active lifestyle. It is suggested to change the humanities curriculum in university to the one providing the best conditions for forming students’ active social position.
|
11. |
Качалова Т. Г. Формування активної соціальної позиції студентів як психолого-педагогічна проблема [Електронний ресурс] / Т. Г. Качалова // Педагогіка вищої та середньої школи. - 2011. - Вип. 33. - С. 102-107. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PVSSh_2011_33_18 Уточнено поняття соціальної активності. Теоретично обгрунтовано наукові погляди щодо формування активної життєвої позиції особистості. Визначено ключові якості соціально активної особистості. Розглянуто умови та процес формування активної соціальної позиції студентів ВНЗ. Доведено, що існують протиріччя між потребою у свідомому громадянинові і рівнем сформованості активної соціальної позиції, зокрема у студентів ВНЗ. Зауважено, що формування активної життєвої позиції студентів сприятиме більш гармонійному функціонуванню соціуму, в якому окрема особистість зможе досягти щонайповнішої самореалізації. Уточнено понятие социальной активности. Теоретически обоснованы научные взгляды в отношении формирования активной жизненной позиции. Определены ключевые качества социально активной личности. Рассмотрены условия и процесс формирования активной социальной позиции студентов ВУЗ. Доказано, что существуют противоречия между потребностью в сознательном гражданине и уровнем сформированности активной социальной позиции, в частности у студентов ВУЗ. Сделан вывод, что формирование активной жизненной позиции студентов будет способствовать более гармоничному функционированию социума, в котором отдельная личность сможет достичь наиполнейшей самореализации. The notion of social activity. Theoretically grounded scientific views on the formation of an active life position . Defined key qualities socially active person . The conditions and the formation of an active social position of students of higher education. It is proved that there are contradictions between the need for a conscious citizen and level of development of an active social position , particularly in university students . Inferred that the formation of an active life position students will contribute to a more harmonious functioning of the society in which an individual will be able to achieve the most complete self-realization .
|
12. |
Чорна О. В. Деякі аспекти немедичного використання ліків в Україні: соціальний аспект [Електронний ресурс] / О. В. Чорна, О. В. Чубенко, Т. Є. Качалова // Вісник Національного технічного університету "ХПІ". Серія : Актуальні проблеми розвитку українського суспільства. - 2022. - № 1. - С. 64-71. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vcpiakct_2022_1_14
|